top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תעמית שמיר

תרחישים אפשריים לגבי Atento



בזמן האחרון הקדשתי זמן רב ל-Atento, הרבה מאוד עבודה מאחורי הקלעים, בזמן שהשותפים שלי המשיכו קדימה לטפל בשאר הדברים. זו בהחלט ההשקעה המוזרה ביותר שביצעתי בעשור האחרון. השקעתי בהרבה חברות גרועות עם בעיות, חוב גבוה וקושי להחזיר אותו, אבל באטנטו הכל שונה. מחזיקי החוב לא מפחדים שהחברה לא תשלם אותו, ויודעים כי לחברה יש תזרים מזומנים חזק.

בנוסף, כל מי שדיברנו אתו, משוכנע שהמחיר צריך להיות גבוה יותר באופן משמעותי, השאלה היא כמה ואיזה תרחיש יקרה. ישנם כאלו המתרכזים בניתוח העסקי ואחרים מתרכזים במצב המיוחד של בעל השליטה, שחייב להגיע לפתרון. התנאים כיום אינם מאפשרים לקרנות גדולות להיכנס להשקעה מסוג זה, לכן, זו הזדמנות לקרנות קטנות יותר ולמשקיעים פרטיים.


הקרנות הגדולות לא יכולות להיכנס להשקעה בגלל הנזילות הנמוכה, למרות שהן מאמינות בתזת ההשקעה. לכן, הפתרון היחיד לבעיית התמחור של מניית אטנטו חייב לבוא מאירוע חיצוני כגון: מכירה, הצעת רכש חלקית או מלאה או ויתור על השליטה בחברה. אנו מאמינים ומצפים כי אירוע חיצוני זה יקרה עד סוף מאי 2020, וייתכן שגם בחודשיים הקרובים.


השלב הבא שאנו מצפים לו, הוא כינוס אסיפת בעלי מניות, על מנת לאשר תכנית החזר הון חדשה. באופן אישי, הייתי שמח לתרחיש 8 מבין התרחישים המופעים מטה.

Background:

· Bain Capital owns 48.52M shares: ~69% of total shares (Excluding treasury shares)

· Bain took a PIK loan on May 30, 2014 and has used their shares in Atento as collateral

· The PIK Notes will mature on May 30, 2020

· Total balance of principal and interest of the notes at maturity divided by Bain's shares will amount to ~$8.5 per share

· Bain needs to decide what to do before the maturity of the notes (May 30, 2020)

There are some major possible scenarios:



בהצלחה בהשקעות,

עמית שמיר

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page