top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תעמית שמיר

Money Time


אנו מרגישים שחלק גדול מהתיק של קרן קפלר נכנס ל- Money Time, ובקרוב נדע האם צדקנו. למרות השיאים בשווקים וכל הדברים המשוגעים שהבנקים המרכזיים עושים, אנחנו נמצאים בנקודה שיש לנו הרבה יותר רעיונות מכסף להשקעה, ואנו נאלצים למכור השקעות טובות כדי לעבור ליותר טובות.


אחת החברות המרכזיות שלנו שנכנסה ל-Money Time היא Atento (סימבול ATTO). מי שעוקב אחר הדיווחים של 13F, יכול לראות שרוב הקרנות התייאשו / ויתרו על ההשקעה בחברה, רגע לפני האירוע החיצוני שאנו מחכים לו. ניתן לראות באתר זה את הדיווחים של הקרנות.


התזה העדכנית שלנו היא שהבעלים הנוכחיים, Bain, יוותרו על השליטה שלהם בחברה לטובת המלווים (מי שפחות מבין, אני ממליץ לחפש פוסטים קודמים באתר לגבי ATTO ולחפש בגוגל PIK LOAN). אירוע זה יספק וודאות להנהלה, מי הבעלים של החברה, ויוביל לשינוי בהרכב הדירקטוריון. אנו מעריכים שהחברה תמשיך בשיפור התפעולי שלה בזמן הקצר, תוך כדי החזר הון משמעותי ע"י הצעת רכש או רכישה חוזרת של מניות. להערכתנו, צפויה לצאת הודעה בזמן הקרוב על ההסכם בין Bain ובין המלווים שלהם ואי-הוודאות תתפזר.


בנוסף, החברה כבר נערכת להחזר הון משמעותי. בתחילת החודש, אושר באספת בעלי המניות, רכישה חוזרת של עד 30% מסך המניות של החברה, במהלך 5 השנים הקרובות. בסוף פברואר, דירקטוריון החברה צפוי להתכנס ולדון בתכנית החזר הון למשקיעים. אנו מאמינים שהדירקטוריון יאשר תכנית משמעותית של החזר הון למשקיעים.


הערכה נוספת שלנו היא כי הבעלים החדשים יפעלו להציג שיפור תפעולי בחברה וכנראה שינסו למכור את החברה במחיר הוגן. אם 70% מהדברים שרשמתי אכן יתרחשו בקרוב, המשקיעים צפויים לפחות להכפיל את כספם.


למרות הקושי לשבת בסבלנות בחודשים האחרונים, אנו מרגישים שאנחנו ממש ב-Money Time, ופחות מבינים את הקרנות שהחליטו למכור את הפוזיציות שלהן דווקא עכשיו. חשוב לציין כי הקרנות שאנו בקשר רציף אתם, ומכירות את הסיטואציה כמונו, לא מכרו מניות וחלקן אף הגדילו את השקעתן.


בקרוב נדע האם אנו הטיפשים שלא פעלו בזמן או המשקיעים הסבלניים שזכו לתגמול משמעותי עבור היכולת לחכות בסבלנות למימוש התזה.


אטנטו היא רק דוגמה אחת להזדמנויות שאנו מוצאים, למרות רמת המחירים הגבוהה. אנו חושבים שגם תרחיש רע מאוד, לא יוביל להפסד הון פרמננטי משמעותי, דבר שחשוב לנו מאוד בעת בחירת השקעות.


כמו תמיד, חובת ההוכחה היא עלינו.


בהצלחה בהשקעות,

עמית שמיר

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page