top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תעמית שמיר

חוגגים 3 שנים לקפלר קפיטל וממשיכים במסע קדימה


לפני 3 שנים, יצאתי למסע יזמי מאתגר ביחד עם השותפים הנהדרים שלי דני ומרק. החלטנו להקים קרן גידור מאפס, ללא תמיכה של בית השקעות או משקיע מרכזי גדול. בחזון שלנו בחרנו להיות ארגון אמין, הוגן ומקצועי, היוצר ערך משמעותי ללקוחות ע״י ביצוע השקעות לטווח ארוך, המבוססת על מחקר מעמיק ועצמאי. לאחר 3 שנים, אני בהחלט יודע שאנחנו עומדים מאחורי כל מילה בחזון שלנו.


לנהל קרן גידור זו עבודה קשה ומאתגרת, במיוחד קרן גידור כמו שלנו המשקיעה במספר שווקים מפותחים ולא רק בישראל. זו עבודה מסביב לשעון שיש בה הרבה לחץ. למרות זאת, אני נהנה מאוד, אוהב את המקצוע ושמח בכל יום להתחיל לעבוד ביחד עם השותפים שלי.


במהלך המסע שלנו, היו לי טעויות בדרך, עברתי אכזבות רבות, אך תמיד המשכתי להתקדם לעבר היעדים שלנו. כמו בבה״ד 1, תמיד עצרתי לתחקר את הפעולות שלנו במטרה להשתפר ולהיות טובים יותר מחודש לחודש.


אני חייב להודות שלפעמים הייתי רוצה שהמסע יהיה קצת יותר קל, שפתאום יראו את הערך שאנחנו מביאים לעולם והמון אנשים ירצו להיות חלק מזה. לצערי, לרוב זה לא עובד ככה בעסקים, לוקח זמן לבנות אמון. יש לי סבלנות ואני מאמין שאם נמשיך בדרך שלנו ונביא ערך למשקיעים שלנו, גם העסק שלנו ימשיך לגדול ולצמוח בדיוק כמו ב-3 השנים האחרונות.


מעבר לניהול הקרן, השותפים שלי ואני מנסים להעניק מהידע ומהניסיון שלנו למשקיעים אחרים דרך הבלוגים שלנו, מדיות חברתיות ומדי פעם על ידי כתיבה באתרים כלכליים. הדבר המשמעותי ביותר שעשינו היה ה״נבחרת״ של קפלר קפיטל, קורס השקעות בחינם שהעברנו למספר מצומצם של אנשים על פני 8 שבועות. אני מקווה שככל שהעסק שלנו יגדל נוכל לעשות יותר טוב לעוד אנשים, גם מעבר למשקיעים בקרן שאנחנו ביניהם.


אם אתם מתעניינים בהשקעות ואוהבים להשקיע בעצמכם, אתם מוזמנים לקרוא את הבלוגים שלנו או לעקוב אחרינו בטוויטר (https://twitter.com/ShamirAmit ) , אולי תוכלו ללמוד מהטעויות ומההצלחות שלנו.


אם אתם אוהבים השקעות, אבל מעוניינים להשקיע חלק מההון שלכם במקום קצת שונה ומיוחד, אתם מוזמנים לפנות אלי ולהכיר אותנו, אולי תחשבו שנכון לכם להצטרף למסע שלנו לשנים הבאות...


חגיגה נוספת היא שזהו הפוסט ה-100 בבלוג. הגיע הזמן להכין ארכיון או מפה נוחה לצרוך את התוכן החבוי פה.


בהצלחה בהשקעות,

עמית שמיר

תגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page