top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תעמית שמיר

חמשת החוקים להצלחה של ארנולד שוורצנגר


ארנולד מאמין ש-5 החוקים שלו מתאימים לכל מי שרוצה להצליח בכל תחום שייבחר. אלו החוקים שעזרו לו להיות מפתח גוף בין הטובים בעולם, שחקן בהוליווד, איש עסקים ומושל קליפורניה.


1. חובה שיהיה לכם חזון/ מטרה - אדם חייב לדעת לאיפה הוא הולך ומה הוא מנסה להשיג. ללא מטרה ברורה, אנחנו נשאים ברוח לכל כיוון. אם עדיין לא קבעתם לעצמכם מטרות (הן ממש לא חייבות להיות קשורות לכסף), אני מעודד אתכם לקרוא את הפוסט הזה ולהציב מטרות. ארנולד אומר שלא משנה אם יש לך את המטוס הטוב ביותר, אם הטייס לא יודע לאיפה הוא טס - הוא לעולם לא יגיע.


2. תחשבו בגדול - כאשר אתם בוחרים מטרה, תחשבו בגדול. אין סיבה לא לשאוף לדברים גדולים בתחום שמעורר אצלכם את התשוקה. רובנו מפחדים לחשוב בגדול רק בגלל הפחד מכישלון. זה בסדר להיכשל, זה חלק מהחיים. ברור שלא תשיגו את כל הדברים שתסמנו כמטרות, אך אם תעצרו את עצמכם בשלב החשיבה אין שום סיכוי להצלחה.


3. תתעלמו מכל האנשים שאומרים "לא", "זה בלתי אפשרי" - כאשר אתם חושבים בגדול, אתם קובעים לעצמכם מטרות שאנשים רבים מתקשים לחשוב שהן אפשריות. כאשר תתייעצו אתם, הם יגידו לכם מה שהם חושבים, לא מתוך כוונות רעות. רובנו חונכנו לא לקחת סיכון, ולהימנע מכישלון ומפגיעה. לכן, רוב העצות שתקבלו יכוונו אתכם לבחירת הדברים הבטוחים, אשר רחוקים שנות אור מחשיבה בגדול.


4. תעבדו קשה מאוד - ארנולד לא זכה בתחרות של מפתחי גוף ללא הקדשת שעות רבות, יום אחרי יום, בחדר הכושר. בכל דבר שתבחרו, תעבוד קשה מאוד ותוודאו שהעולם מכיר את העבודה שלכם. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להיכשל במשהו בגלל שלא עבדתם מספיק קשה.


5. תזכרו לתת חזרה - חלק מההצלחה שלכם הושג בזכות החברה שאתם חיים בה. אם הצלחתם להשיג את המטרות שלכם, תזכרו לתת חזרה ולעזור למישהו אחר בתחילת דרכו.


בהצלחה,


עמית שמיר


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page