top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תעמית שמיר

תודה! ועדכונים


היי,


אני רוצה להגיד לכם תודה על הזמן שאתם מקדישים לקרוא את התכנים באתר, ובהזדמנות זו גם לעדכן אתכם במספר דברים.


עברו קצת יותר מחודשיים מאז שהשקתי את הפוסט הראשון בבלוג החדש. יש עדיין דברים טכניים שאני לומד ומשפר כל הזמן. אתם תמיד מוזמנים לשלוח לי רעיונות לשיפור. אמנם לא אוכל לבצע את כולם, אבל חלק בטוח איישם.


למה אני כותב את הבלוג?

כאשר התחלתי להתעניין בעולם ההשקעות, לפני למעלה מעשור, נעזרתי רבות במידע שהיה קיים באינטרנט ובמספר בלוגים שאהבתי לקרוא. אני מקווה שהבלוג שלי יעזור ללמוד מהדרך שלי, מצורת החשיבה שלי ומהטעויות שעשיתי. הלמידה שלי מבלוגים רבים קידמה אותי מאוד מבחינה מקצועית ואישית והיא לא מסתיימת אף פעם. אשמח לנסות לתרום מהידע שלי במסע הלמידה שלכם בעולם ההשקעות והפיתוח האישי. אני מעודד אתכם, בכל גיל, להיות סטודנטים קבועים בעידן המידע ולהתפתח להיות האדם הטוב ביותר שאתם יכולים להיות.


הכתיבה בבלוג לא מיועדת רק לכם, היא כלי מצוין בשבילי לחדד את המחשבות והמסרים, ולרכז מידע רב בעל ערך במקום אחד. אני בטוח כי הכתיבה בבלוג תעזור לי להיות משקיע טוב יותר ולהתקדם במסע לפיתוח אישי.

מה הספקנו עד כה?

מהשקת האתר החדש, כתבתי 26 פוסטים. הפוסט הראשון היה: איך לקבוע מטרות ויעדים אישיים ולהשיג אותם. למעשה, אחת המטרות האישיות שלי הייתה להקים אתר חדש עם בלוג - יעד זה הושג. אבל יש לי עוד תכניות רבות לאתר זה, אעדכן בהמשך הדף מה אני מתכוון לעשות בחודשים הקרובים. אם עדיין לא קבעתם לעצמכם יעדים, אני ממליץ בחום לעצור, לקרוא את הפוסט הראשון, ולהגדיר כמה יעדים כתובים - לא בעל פה.


אם אתם חדשים פה, להלן 4 הפוסטים הנקראים ביותר בבלוג עד כה:

מה אני מתכוון להספיק עד סוף השנה?

לפני שאפרט, הסיבה שאני כותב את הדברים היא כדי להיות מחויב להם. לא ארצה שבסוף שנה אחד ממכם יטען כי אמרתי שאני מתכוון לעשות 4 דברים עד סוף השנה ולא עשית שום דבר - ומכך יסיק חלילה שאני אדם לא רציני. זה הכוח בכתיבה של הדברים, כאשר אחרים יכולים לראות ולבחון אותך בהתאם לדברים שכתבת.


אז מה אני מתכנן לאתר "עמית שמיר- להשקיע אחרת"?


1. לעדכן את עמוד הספרים. להציג את כל הספרים הטובים שקראתי עם כמה משפטים מסכמים על כל הספר. כנראה שאשנה את הפורמט של עמוד זה לרשימה, וכל שם יוביל לקישור בו תוכלו לרכוש את הספר. גילוי נאות, אם תלחצו על הקישור ותרכשו את הספר, אקבל עמלה כלשהי מהאתר מכרית הספרים (לדוגמה אמזון). עמלה זו לא תשנה את הסכום שהספר יעלה לכם אם לא תקנו את הספר לא באמצעות הקישור. חשוב לי להיות גלוי אתכם.


2. להקים דף של מרכז ידע באתר, על מנת שתוכלו לגלוש אליו ולקרוא דברים מעניינים מתי שנוח לכם. במרכז הידע יעודכן מידע במקביל לפוסטים. עם הזמן, מרכז הידע יכיל ידע רב על השקעות, כלכלה ופיתוח עצמי. היעד שלי הוא להתחיל את הפרויקט, אל תצפו שעד סוף השנה כל מה שלמדתי יהיה כתוב באתר.


3. לתת ערך מוסף לחברים בבלוג הרשומים לרשימת התפוצה. אותם חברים יקבלו מדי פעם תכנים נוספים שלא יהיו חשופים לכל הקוראים בבלוג. ייתכן והמייל ייכנס בצורה אוטומטית לדואר זבל או שיווקי, אז אם נרשמתם ועבר חודש, ולא קיבלתם מייל אחד, כנראה שישנה בעיה. אם לא נרשמתם לרשימה עדיין, אתם מוזמנים מתי שתרגישו בנוח.


4. משהו אחר שעדיין לא חשבתי עליו - אני מאתגר את עצמי להיות יצירתי. אני לא חייב להמציא דבר חדש, אולי לאמץ רעיון, אבל לעשות משהו אחר שכרגע אין באתר ולא הוזכר ב-3 הנקודות למעלה.


לסיכום,

תודה לכם על הזמן שאתם מקדישים לקרוא את התוכן, זה נותן מוטיבציה להמשיך.

אם יש לכם רעיונות או נושאים מעניינים שתשמחו שאכתוב עליהם, שלחו לי מייל או הגיבו למטה.

אני מקווה שאעמוד ביעדים החדשים שהצבתי לאתר.

הכוונה שהאתר, כמוני, יהיה כל הזמן בתהליך של שיפור תמידי.


בהצלחה בהשקעות,

עמית שמיר

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page